Okumasevgîîsîî

Okumasevgîîsîî
Profilimi ziyarete gelen sevgili dostlar, kitap ve şarkı önerilerinizi bekliyorum(Tür fark etmez ).Teşekkür ederim..
"Eleştirmenin görevi, sanatçıyı yorumlamaktır.. Sanatçının kendisine bile eserini anlatmaktır."
Reklam
"Ne istediğini kendin bilmiyor musun? Nasıl dayanabiliyorsun bilmemeye?"
"Neden her şey eğilip bükülüp mantık dışına çıkarılarak başka şeylere uydurulmaya çalışılıyor? Bir nedeni olmalı. Bilmiyorum."
"Ama demek istiyorum ki insan bu dünyada acı çekerse , attığı yanlış adımlar yüzündendir."
Reklam