Okumasevgîîsîî

Okumasevgîîsîî
Profilimi ziyarete gelen sevgili dostlar, kitap ve şarkı önerilerinizi bekliyorum(Tür fark etmez ).Teşekkür ederim..
".. görür görmez sevmişti bu içine kapanık durgun adamı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Peki ya babalar hasta olunca onlar da çabucak iyileşirler miydi?"
"Bir kırlangıç sürüsü kalbini almış uçurmuştu o gece.."
"Bu olup bitenler, olması gerekirken olmayanlar çok can sıkıcı geliyor bana.."