Okumasevgîîsîî

Okumasevgîîsîî
Profilimi ziyarete gelen sevgili dostlar, kitap ve şarkı önerilerinizi bekliyorum(Tür fark etmez ).Teşekkür ederim..
"Yeni tanıştığı birine derdini açmak mıydı istediği?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendi mutlu değilken diğerlerini nasıl mutlu eder insan?"
"Hep günahlarının bağışlanmasını dilemiştim. İçimdeki ferahlıktan anladım, günahı bağışlanan bendim."
"Daha ne kadar saklayabilir hafızasında beni?"
"Sözlerden çok sözlerin tınısını önemserdim hep."