Okumasevgîîsîî

Okumasevgîîsîî
Profilimi ziyarete gelen sevgili dostlar, kitap ve şarkı önerilerinizi bekliyorum(Tür fark etmez ).Teşekkür ederim..
"İnsan , nefsine kurban mı olacak , yoksa nefsini kurban mı edecek? Allah'ı bir bildikten sonra nefsin kurban edilmesi gerekiyordu çünkü."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ka'b bin Züheyr ( Şair)
"Bir şey nefisle istenince kolay olmuyor, ama gönülden istenince hiç gecikmiyordu."
"Hidayet ki nasip olmazdı her kula ;Allah vermeyince kim araya, kim bula!.."
"Kalbinde binbir düşünce, birbirine dolanmış fikirler ve kararsızlıklar.."
"Aynı kabusu bu kaçıncı görüşüydü?"