Neden hiç "duygusal ol" diyen olmaz?
Hiç kimse hiç kimseye "duyusal ol" çağrısı yapmazsa, duygular git gide insanın içinde pörsür, çürür, nihayet yok olur gider.
Belki de duygularımız böyle böyle yok oldu.
Bazı kafalar çağı kaçırdı. İkna gücü kalmayanlar, zorbalığa başvuruyor. Ama bir gün zorbalığın da sonu gelecek. Çünkü medeni insanı zorbalıkla ikna etmek mümkün değildir. Cebir ise çözüm olmaz...