Lise yıllarımın mükemmel kitabı.. İlk Canan Tan kitabım. Hala aklımda tekrar okumak istediklerim arasında.
''Yüreğim seni çok sevdi . O yürek talan o yürek yangın yeri . O yürek seni istiyor ,bir tek seni. ''
Kitaplarını okumaktan zevk aldığım bir yazar. Hikayenin sonunu giriş ve gelişme bölümünden çok daha iyi geldi bana, diğer kitapları kadar etkilenemedim ona rağmen yine olsa yine okurum..