Güzel günler gökten düşmez, biz kendimiz yaratırız güzel günleri. Bizim yüreğimizdedir onlar Yegor İlyiç.Çektiğim bunca acıya karşın niçin her zaman mutluyum ben. Niçin huzur içindeyim hep?
Hayır, bir kez verildi bana bu yaşam, bir daha gelmeyeceğim dünyaya. “Genel mutluluğu” bekleyecek zamanım yok benim, bekleyemem. Ben de yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım daha iyi.