Ebrulii.t

Ebrulii.t
@Egece
İnsanın gönlüyle başa çıkması kolay değilmiş. Öyle ya! Kahramanlık denilen şey herkesin yapabileceği kadar basit bir şey olsaydı dünyada mertliğin ne kıymeti kalırdı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ah! Aşk insanın akıllıca düşünmesini yok ediyor. Bu delilik nedir?
Aşk; görmekle, düşünmekle başlar.
İnsan! İnsan o kadar tuhaftır ki hiçbir tavrına güven gösterilemez.
Aşktan anlayanlara sorarım: Sevdiğinin sadece aşkıyla yetinip varlığıyla ilişkisini kesecek kadar gönül eri bir kahraman bilir misiniz?