Bugün radyoda dinlediğim bir haberi aktarmak istiyorum sizlere. 82 yaşındaki adam hasta eşinin ilaçlarını yazdırmak için gittiği sağlık merkezinde doktorun "hasta olmadan ilaç yazamam" demesi üzerine aralarında tartışma çıkıyor ve doktor duruma müdahele edilmesi için "beyaz kod" ile polis çağırıyor. Polisler ise 82 yaşındaki adama ters kelepçe yapıp biber gazı sıkıyorlar ve yaşlı adam olay yerinde fenalaşıp hayatını kaybediyor. Polisler şuan sorguda ve ifadelerine göre asıl mağdur taraf kendileriymiş. Söylenecek çok şey var ama doğru kelime bulamıyorum. Her kelimemin sonu küfre doğru gidiyor. Şunu diyebilirim ki yanlış insan, yanlış müdahale.