Bana "Yolun' seç" diyorlar
Bozuk yolu seçer miyim?
(Eğri eğri, doğru doğru)
"Seçemezsen geç" diyorlar
Ben yolumdan geçer miyim?
(Eğri eğri, doğru doğru)
Kimi batı, kimi doğu
Kuzey, güney, hepsi doğru
Kim seçer ki bozuk yolu?
(Eğri eğri, doğru doğru)
Benim yolum bana doğru
Hiç yolumdan döner miyim?
(Eğri eğri, doğru doğru)
(Eğri büğrü ama yine de doğru)
Bana "yârin seç" diyorlar
Vefasız yâr seçer miyim?
(Eğri eğri, doğru doğru)
Seçemezsen geç diyorlar
"Geç" desen de, geçer miyim?
(Eğri eğri, doğru doğru)
Kimi tatlı, buğday tenli
Kimi mahmur, dudu dilli
Kimi esmer, nokta benli
(Eğri eğri, doğru doğru)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖