Ehraoney

İnsanlar açıklayamadığı şeyler karşısında daima içlerini rahatlatacak bir yalan uydurur ve ona tutunurlardı. Daha kolay unutmak için… Geceleri onları uykularından uyandıran vicdanlarının sesini bastırabilmek için…
Sayfa 65·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hissedilebilecek her duygu, hatta annelik dahi aslında bir çıkardır. İstisnalar kaideyi bozmaz Alnilam. İnsanlığın hamuru bencilliktir.
Sayfa 255·Kitabı okudu
Alıntı
Yıldızların gökyüzünü terk ettiği güne dek aklıma seni kazıyacağım Alphard.
Sayfa 332·Kitabı okudu
Alıntı
Fakat ne olursa olsun, ne kadar gülersem güleyim aklımın başköşesinde yeri dolmak bilmeyen bir boşluk var. Orası sana ait Alnilam.
Sayfa 427 - Alphard·Kitabı okudu
Alıntı
Puanını haketmiyor
5/10
·448 syf.··
2024 22. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2024 01:03
Denizler dalgalanacak, akıp gidecek önümüzden. Gökyüzü başımızın üzerinden dökülüyor gibi olacak, Yüzümüze düşen yıldızları sayacağız.  Ya da belki bizi bekleyen günler, Yıldızlarımızın gölgelerin arasında yitip gideceği kadar karanlık, O gölgeleri dostumuz bileceğimiz kadar çaresiz olacak. Bu kitap, boş zamanlarda okunabilecek bir kitap olmasına rağmen, kesinlikle 1000Kitap'taki puanını hak ettiğini düşünmüyorum. Öncelikle, olaylarla ilgili hala aklımda yerine oturmamış ve cevaplanmamış bazı kısımlar var. Ayrıca, kitabın yazımı da beni biraz rahatsız etti. İlk sayfalarda cümleler daha devrik ve şiirsel bir şekilde ilerlerken, kitabın ilerleyen kısımlarında bu üslup değişiyor. Yazar, bazı şeylerin önemli olduğunu vurgulamak amacıyla olsa da, sürekli aynı cümleleri tekrarlıyor ve aynı konulara değiniyor. Bu durum, hem mesaj vermeye çalışırken hem de kurguyu ilerletirken okura tekrara düşmüş hissi veriyor. Karakterlere gelecek olursak, ben şahsen karakterler arasındaki söylenen derin bağı hissedemedim. Aralarında bu kadar derin bir bağ kurulmak isteniyorsa, biraz daha yaşanmışlık eklenmesi gerektiğini düşünüyorum. Kitap, fantastik açıdan kesinlikle eksik; bu nedenle kitabı, daha çok romantik kitap okumayı sevenlere öneriyorum. Beni özellikle rahatsız eden bir şey, "savaş" olarak bahsedilen durumu yazarın hiç anlatmaması. Bu "savaş" kelimesinin, aslında oradaki durum için fazla iddialı olduğunu ve olsa olsa bir tartışma olacağını düşünüyorum. Kitabın konusu ilgi çekici, bu yüzden bir şans verilebilir. Ancak bilimsel açıklamalar kesinlikle çok yetersizdi. Yazarın yaşı göz önüne alındığında iyi bir iş çıkardığını söylemek mümkün. Kitabın sonunu beğenmeyenler olmuş, ancak benim en çok beğendiğim kısım finaliydi. Ne olacağı zaten belliydi ama klişelerden farklı bir
1000Kitap
OrionAlmina Taner · Martı Yayınları · 20212,230 okunma