Ölümü kendi yok oluşları olarak görüp bundan ciddi biçimde korkanlar sadece küçük ve dar kafalardır; ama kesinlikle ayrıcalıklı olanlar bu tür korkulardan bütünüyle uzaktır...
Canlının ölümünün ya da yaşamasının hiçbir önemi yoktur. Onu da kurtarmak için hiçbir müdahalede bulunmaksızın her hayvanın ve insanın hayatını en küçük tesadüflere terk etmekte ifade eder...
Doğa yalan söylemez; bu nedenle, tamamen nesnel bir anlayıştan doğan ve tutarlı bir düşünme biçiminde yürütülen hiçbir görüş büsbütün yanlış olamaz, en kötü ihtimalle sadece tek taraflı ve eksik olabilir.