Kendimi toparlayıp ayağa kalktığımda sinirden güldüm. Hep kendime söylediğim bir şey vardı. Beni ben yapan zengin bir ailede doğmam değil, olduğum kişiydi. Yoksul bir ailede doğsaydım bile bir şekilde en dipten başlayıp yükseklere çıkacak biriydim. Evet, yapabilirdim çünkü kimse inanmada bile ben kendime inanıyordum. Bir şeyler yapmalıydım ama ne…
“Belki de Oyunbazların çağını yeniden başlatmalıyım.”