Toplum olarak, sessiz bir sözleşmeyle susma kararı alınmış, yaşananlar genç kuşaklara aktarılmamıştı.
Bu iyi miydi, kötü müydü bilemiyorum. Hiç kimseye düşman olmadan yetiştirilmiştik.
Bu işin iyi tarafıydı ama bir de geçmişimiz
Niye bu ülkede bu kadar gizli kapaklı işler oluyordu?
Hangi taşı kaldırsam, hangi insanla karşılaşsam, hangi dosyayı açsam bir sırla mı karşılaşacaktım?