Ne yaşarsam yaşayayım kendimle 1 saat baş başa kaldığımda toparlanıyorum, artık insanlar ve istişare işi bana iyi gelmiyor.Ben ve Allah..Düğümün çözülmeme ihtimali yok.
insan yaşamayı kitaplardan değil içinden geçerek öğrenir. Her yara biraz öğretir. Her sevinç biraz hatırlatır. Bu yüzden insan, ne kadar yol alırsa alsın, bir yerde yine başa döner ve yaşamayı en baştan, bu kez daha gerçek öğrenir.