Dışarıdan her şey çok kolay, çok aşılabilir geliyordur eminim. Yani ne diyebilirim ki? Allah hiçbirinizin emeklerini zayi etmesin arkadaşlar. Umarım anlaşılmak için göğsünüzü yarıp göstermek zorunda kalmazsınız. Hakkınız bahar bahçeyken kapınıza fırtınalar dikmezler.