Ufak ufak 53 tane hikayeden oluşan, birer çay molası eşliğinde okunabilecek ayrıca kafanızı da yormayacak güzel bir kitap :) Bu kitabı geçen sene okumuştum. Yanlışlıkla tekrar okuyordum ki kitabın sonlarına geldiğimde aldığım notlardan ikinciye okuduğumu fark ettim. Zararda olduğum söylenemez açıkça. Diğer serileri de okumayı düşünüyorum.
Kendinizi bazen yazarla bazende kendi kendinizle tartışırken bulabileceğiniz akıcı bir dille yazılmış hoş bir kitap. Tek sıkıntısı biraz fazla boş yaprağın olması :)