"Güneşten korkuyorum" dedim "Güneşi hiç görmedim ve ona bakamam."
"Ben bakıyorum" dedi. "Güneşi dudaklarında taşırken nesinden korkuyorsun? Ha illa güneşi görücem diyorsan ayna karşısında daha çok gülümse. Tıpkı şuan olduğu gibi."
"Şimdi ben konuşuyorum ya"
"Evet"
"Sana hep bir şeyi sesli söylemek istiyordum"
Büyük bir heyecanla "söyle" dediğinde, başımla yatağı işaret ettim.
"Sevişelim mi?"
"Sana çocukluğumu anlatayım mı?" Diyerek ellerini neşeyle tuttum. O beni izlerken ben hiç susmadan konuştum. Ona anlattım, aklıma gelen her şeyi anlattım.