Ölümden en fazla korkanlar, ölüme içlerinde pek de dolu dolu yaşanmamış bir hayatla yaklaşanlardır. Bütün hayatı kullanmak en iyisi. Ölüme tortudan yanıp kül olmuş bir kaleden başka bir şey bırakma.
Babamın beni sevdiğinden eminim, herkese beni sevdiğini söylüyordu. Eileen teyzeme, Maria teyzeme, Joe amcama söyledi ama bana söylemedi. Keşke bu sözleri ondan duyabilseydim
Kişi ölümden çok, ölümün eşlik ettiği mutlak yalıtımdan korkar. Hayatı hep ikişer ikişer sürdürmeye çalışırız ama her birimiz tek başımıza ölmek zorundayız, kimse bizim için ya da bizimle birlikte ölemez. Yaşayanın ölenden kaçınması nihai mutlak terk edilmenin işaretidir.