Limerence

Limerence
@Elena15
"Artık var olmayan bir kasabanın manzarası kalbimi neden bu kadar sıkıyor?" - Taki Tachibana (Kimi no Na wa)
Edebiyat
Reklam
"Ama yalanlarımda bile umutsuzluktan vazgeçemedim."
Edebiyat
"Nasıl hissediyorsun?" Sarışın gülümsedi, nasıl hissetmeliydi ki? "Bilmiyorum, boşlukta hissediyorum." "İnsan her zaman boşlukta hisseder, hissedecektir. Ve sen de hissedeceksin. Ta ki istediğini yapana kadar. Ne yapmak istersen onu yap, artık koyun gibi boyun eğmek zorunda değiliz."
"Mesafeyle ilgili en korkunç şey; seni nerede özleyeceklerini veya unutacaklarını bilmiyorsun."
"Sence insanlar ne zaman ölür? Bir tabancadan çıkan mermiyle kalplerinden vurulduklarında mı? Hayır! Tedavi edilemeyen bir hastalığa yakalandıklarında mı? Hayır! Zehirli mantarlardan yapılmış bir çorbayı içtiklerinde mi? Hayır! İnsanlar... Unutuldukları zaman ölürler!"
Reklam