“Tanrı biliyor ya, çoğunlukla yatağa yattığım ân, bir daha uyanmamayı diliyorum. Ertesi sabah gözlerimi açınca da, güneşi görüyor, çok ıstırap çekiyorum...”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“İnsan yaradılışının bir sınırı vardır. Neşeyi, kederi, acıyı bir dereceye kadar sürdürebilir. Bu sınırı aşınca da mahvolur. Mesele insanın zayıf, ya da güçlü olmasında değil, ıstırabının ölçüsünü çekecek kadar kudreti var mı, yok mu, bu önemli.”