Hiç yaşanmamış bir ilişkinin acısı, yaşandıktan sonra bitenlerden daha çok can yakıyor. Çünkü ne sevildin, ne reddedildin. Ortada hiçbir şey yok, sadece içine oturdu..
Sezen Aksu'nun dediği gibi:
"Aslında kimse istediği hayatı yaşamıyor. Sen bakma kuşların havasına, onlar da keyfinden uçmuyor. Yaşamak için çırpınıyorlar. "