Elif

...Sen imkansızsın, sensizlik imkansız... Cem Yıldız
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyümek,hepimizi incitti...
Pişmanlık ne ağır bir yük be hayat,taşıması ne kadar zor, Ne çok keşkelerimiz var öylee...
Çay soğumuş. Zaman geçmiş. Ben aynı türküde kalmışım. Sonra mı? Neşet Ertaş vurdu sazın teline. "Özü gülmeyenin yüzü güler mi hiç?" dedi. Haklıydı..
Ne çok isterdim her şeyin olmayı oysa hiçbir şeyinim...