Elif

Ne güzel söylemiş Sezen Aksu
"Zamani geri alma şansim olsaydi eğer, merhabadan ilerisi olmazdi bazi insanlara."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan anlatamayınca yorulur, Anlaşılmayınca da susarmış.
Ne demiş şair: Ben seviyorsam,sen bahanesin...
Eskiyen her sevdanın, tutulmamış sözlerin, seninle kurulan hayallerin, pişmanlıkların, yaşanmışlıkların, sana çıkan tüm fikirlerin unutulması gerekir. Ama sen unutma, Unutmadan, Beni unutma.
Vedalar ancak güzel yürekleri acıtır...