Elif

Benimle kavga edilmez;
Çünkü tat vermez. Mesela biri seni yenerim dediğinde, "yenersin" derim. Çünkü bu dünyada sahiler kadar adiler de var bilirim. Biri seni geçerim dediğinde "mümkün değil" demem. Tabi ki geçersin derim. Çünkü bu dünya her türlü hile hurda yeri bilirim. Biri ben senden zekiyim dediğinde, "niye ben aptal mıyım?" demem, sadece doğrudur derim. Çünkü çocukken alamadığı terbiyeyi iki kelamla ben öğretemem."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Elif

, bir kitap okudu
Puan vermedi·592 syf.·
32 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2025 20:32
·
2025 1. kitabı
Jostein Gaarder
8.6/10 · 43,7bin okunma
Beklemek de acı vericidir, unutmak da Ama en berbatı, bu ikisi arasında karar verememektir. Beklemeli mi? Unutmalı mı? Paulo Coelho
Çalı bile itmez kendisine sığınan kuşu, Şu denk geldiğimiz kalplere bak...
İnsanı eksilten, kaybedişleri değil; zannedişleridir.