Dindinha bir seferinde mutluluğun “Yüreğimizde parıldayan bir güneş” olduğunu söylemişti.Güneş her şeyi mutlulukla aydınlatıyordu.Eğer bu doğruysa,her şeyi güzelleştiren şey göğüsümde pırpır eden yüreğimdi...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Haftanın,ayın ve yılın en gözde şarkısı! Chico Viola’nın kaydettiği ‘Fettah’!”
Doğar bir ay,gümüş rengi
Dağın yemyeşil tepesinde
Şarkılarla Çınar’ı aşığın dili
Sevdiğinin penceresinde
Sevdalı bir ezgidir söylediği
Ağlatır gitarını yine
Aşkınadır bütün nağmeleri
Gönlünde neler geçerse...
Derken susup başıyla ritim tutmayı sürdürdü ve ben incecik sesimle şarkıya katılırdım.
Ah sen yok musun,Gönülçelen dilberim,
Ne kurbanlar veririm,elimden gelse.
Düşlerimin sultanı,Işığım benim,
Fettahsın tabii,rahatsın yerinde...