"Ne yapmalı Olric ?
- Özür dileyin efendimiz. Onu ondan çok sevdiğiniz için , onu ondan çok düşündüğünüz için , yeri geldiğinde size minnetkârken , yüzünde tebessüm varken unuttuğu için , kendinden korkup sizi sevmediği için , bunca sevgiye rağmen hala kaçtığı için , yabancı bakışlarla bakmayıp yüreğinizin en derininden gelen sevgiyle onu sevdiğiniz için , canınızı bu kadar yaktığı için özür dileyin efendimiz.
- Ama Olric ?
-Dileyin ! Hata sizin efendimiz...
- Özür dilerim ey yâr gönül tahtıma seni sultan eylediğim için... Affet beni, diğerleri kadar basit sevemedigim için..."