Sevmiyoruz. Bunun için bile vakit kaybediyoruz işte. O nefret ettiğimiz insanlar hakkında konuşmak, o konuşmalar tamamen vakit kaybı. Bugün kendine bir iyilik yap, düşünme o kötü insanları, unut yediğin kazıkları. Bırak kirlenmesin senin kalbin bu gece uykuya dalarken. Kimseden nefret etmeden uyu. Sabah gözlerini daha kolay açacaksın. Çünkü tertemiz bir kalple uyanacaksın.
Soğuk KahveAhmet Batman · Destek Yayınları · 201315,8bin okunma
“Mış” gibi yapmak.. Hayatımızda başımıza gelmesini istemediğimiz birçok şey vardır ama ne yazıkki bunlar genelde dönüp dolaşıp bizi bulur. Ve bizde bazen sanki olma’mış’ gibi davranabiliriz. İşte böyle bi kitap