Elif

Elif
@Elif_230
İncii_cicegi_blog
Huzur biraz insanın duruşudur.
Ve işin en ironik tarafı şu, huzur dışarıda bulunan bir şey değildir. İnsanların tavrı düzelince gelen bir ödül değildir.Huzur biraz insanın duruşudur.Başkalarının gürültüsüne rağmen kendi sesini koruyabilme becerisidir.
Sayfa 36
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Meteoroloji gibi yaşıyoruz hayatı. Bulut başka şehirde ama yağmur bize yağıyor.
Ne diye basalım kaderin frenine, kim bilir fırsatımız olacak mı bir daha ? Bugün ermezse aklımız birbirimize, belki başka bahara.
Ne diye basalım kaderin frenine, kim bilir fırsatımız olacak mı bir daha ? Bugün ermezse aklımız birbirimize, belki başka bahara.
Travmalarını anlatarak yardım mı istiyorsun yoksa travman aracılığıyla var olmaya mı çalışıyorsun?