“Enayi” aslında Arapçada “ben” anlamına gelen “ene” kelimesinden doğmuştur.Bu aslında “bencil”, “egoist” yani her şeyi kendine isteyen,sadece kendini düşünenden ziyade “benmerkezci” sıfatına yakın bir kavram olup kendini evrenin merkezinde sanan kimse “enayi” demektir.
Unutmamak gerekiyor ki; ilmin kuyusu derindir! Taş attığınız zaman hemen ses gelmez, emeğiniz ve çabanız olan taşları atmaya devam edin,su sesi elbette bir gün gelecektir; Ümit kesmeden çalışmaya devam...