Ne acayip değil mi ? Bize benzer gayeler taşıyanlar en tehlikeli düşmanlarımız oluyor.Bir adam sana ne kadar yakınsa senden nefret etme ihtimali o kadar fazla
Nasıl da tepetaklak olabiliyordu hayat ve ne fena düşebiliyordu en tepelere yükselenler bile.Sanki sultan olsun ,seyis olsun herkes için iki kavis vardı hayatta.Kendi amellerimiz ve kelamlarımızla yukarı çıkarken,yine kendi amellerimiz ve kelamlarımızla aşağı yuvarlanıyorduk.