Arkadaşlar biliyor musunuz naif davranmak kimseye yaramıyormuş. Neden mi? “Herkesin kalbini kendi kalbimiz gibi sandık kırılırlar diye hayır diyemediğimiz anlar oldu ama enayi olarak görüldük :) Gerçek manada bizim için iyi düşünen,naifliğimizi s*laklık sanmayan insanlar bir kaç kişiymiş” Muhtemelen biz zor zamanlardan geçip herkesin gerçek yüzünü görmeseydik hala naif olmaya enayi olarak görülmeye devam edecektik geç farkettik akıllandık.Bu arada gün sonunda herkes kalbinin ekmeğini yiyecek :)