Göğüsümün ortasına ansızın bir sızı oturuyor. Zamanı yeri belli olmaksızın. Tamam iyiyim dercesine bir acı çöküyor üstüme. İlacı yok şifası yok. Nefesim kesilirken kahkaha atarak yaşamaya çalışıyorum. Alışıyor muyum? Yoksa ölüyor muyum?. Ama cidden anlatırken ağlarım diye anlatmadığım çok şey var