Herkes hayatında birçok kez yanıldı ama bazıları için başarıya giden bu yol oldu.Yanılmak, kırılmak, hata yapmak ve karmaşa yaşamak bazen en iyi öğretmenlerdir.Hayatınıza giren herkes birer öğretmendir.O yüzden unutmaya çalışmayın, sadece yaşadıklarınızdan öğrenmeye çalışın.Unutmaya çalıştığın her şeyi, her kişiyi daha da fazla hatırlarsınız..Unutmaya çalıştıkça daha da güçlenir geçmiş anılar.Unutmaya çalışmak bir çabadır, neyi, kimi hiç unutmaya çalıştığını hiç unutturmayan..Geçmişle yaşayan, öğrettiklerine odaklanamayan, hâlâ geçmişin izini yok etmeye çalışan hiç bugünü yaşayamaz, geleceğine konsantre olamaz.O yüzden unutmaya odaklanma, zaten bugününü, ne öğrendiğine ve geleceğine odaklanirsan geçmişi unutmak zorunda kalmayacaksin çünkü artık acıtmayacak...Mutluuu hayatlarınız olsun.🌻🌿