Okumak... Benim için bir hobi, eğlence veya başka hiçbir şey değildi. Benim için bir yaşam, bir nefes alabilmek demekti. Sanki zar zor nefes alıyordum ve tek oksijenim hayatta kalma sebebim okumaktı. Varlığımın özü, yaşama sebebimdi.
Asla anlayamıyacaktım nasıl yaşardı insanlar kitapları, nefesleri olmadan.