Serinin en iyi kitabıydı. Bazı şeyler tabiiki çok abartiydi. O kadar kolay insan öldürmelerine suçsuz yere aşırı uyuz oluyorum ama yine de okunabilir olan tek kitap bu seride.
O kadar yüceltilen bu muydu dedim. Cringe, kötü bir kitap. Balondu yani özetle. Büyük beklenti, iyi kitaptir düşüncesiyle başlamayın. İnsanların abartısi tamamen
En Tatlı KaçışDanielle Lori · Martı Yayınları · 20223,587 okunma
Güzel bir kitaptı.. normalde okuyasım çok yoktu ama diğer seriyi okumak için bu seriye başladım. Keşke bu evrende dizi film olsa ikinci kitabı bu sene okuyacağım sanırım.
CaravalStephanie Garber · Dex Kitap · 20232,483 okunma