Ben sanırım bu kitaba başlayacağım kitap güzel mi? Spoiler vermeden anlatabilirseniz sevinirim. Vlandimir Tumanov'un KRALİÇEYİ KURTARMAK ve HARİTA DA KAYBOLMAK kitaplarını okudum hepsini cok güzeldi. Bu da güzel mi???
Bu kitap benim dunyaya bakış açısı değiştirdi. Mesela artık kendi kusurlarımın farkındayım. Peki sen farkında mısın, siz bu kitapta neyi en çok vurgulamak istersiniz. Ben asla pes etmemeyi vurgulandığı için çok mutluyum.