Karakterin insanda henüz doğuştan varlığına inanalar ,bu görüşten çoğunlukla kendilerini aklatma ve her türlü sorumluluktan yakayı sıyırmada yararlanırlar,..
Zaman bakımından yaşamın değişik iki noktasındaki davranışlarını ve dışavurumlarını bir çizgiyle birleştirmeye çalışarak, bir insanı anlama olanağına kavuşabiliriz.
Bana pek mümkün görünmedi ama devam ...