Gizem

Gizem
@Eligran
Bu profil kafasına ne eserse onu paylaşır.
"En son ben de uyandım artık o düşlerimden."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben de gizli olduğunu sezenler olmuş.
Ne zormuş kendin olmak.
Ne yaptıysam olmadı, ne çare? Unutamadım, gitti.
"Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı'ya: Olanlar oldu Tanrım. Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla."
Didem Madak