ElisK.A.

ElisK.A.
@Elis_Kubra
Mustafa Sandal’ın Saygı konserinden
Belki bir yarası vardı adı intikamdı benden çok önce…Belki onu unutmak içindi çabuk geçer sandı canımı yaktı…Belki bir yarası vardı kim olursa olsun adı intikamdı da niye ben böyle sevip sayarken kararıp içimden bir yıldız kaydı…