Herkesin değişik fobileri var.Bunlardan biri de benim.Cok garip ama bende tripofobi var yani delik fobisi.Peki sevgili 1000k sakinleri sizin fobileriniz neler ? Yazarsaniz sevinirim.
Arkadaşlar calibro adında e-reader var.Herkese tavsiye ederim.Hic donmuyor,reklam yok ve gece modunda benim gibi gözü bozuk olan insanlar için kesinlikle birebir :)
Bazı vakit insan o kadar yalnızlaşır ki, etrafını anlamayı da etrafına anlatmayı da bırakıverir. Bu meseleyi Kafka şöyle anlatır: "Benim yalnızlığım insanlarla dolu." Diyecek başka bir söz var mıdır?