Arkadaşlar calibro adında e-reader var.Herkese tavsiye ederim.Hic donmuyor,reklam yok ve gece modunda benim gibi gözü bozuk olan insanlar için kesinlikle birebir :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı vakit insan o kadar yalnızlaşır ki, etrafını anlamayı da etrafına anlatmayı da bırakıverir. Bu meseleyi Kafka şöyle anlatır: "Benim yalnızlığım insanlarla dolu." Diyecek başka bir söz var mıdır?
Ahh bu kitabin pdf ini nasil ariyordum.Sagolsun vefali bir arkadasim bulur bulmaz atmis Hemen okudum ve hakkinda olanca elestiriye ragmen sicacik ve cok sevimli bir ask hikayesi bence.Ben gonlumu fethetmisti zaten.Lizzy karakterini de sevdim.Guzel bir kitapti bu da serinun diger kitaplari gibi
Aşkın MelodisiKylie Scott · Yabancı Yayınları · 2016305 okunma
Vayy kitap baslarda duragan gelse de yarisindan sonra asti kendini.Pek fantastik okuyan bir kisi degilim ama bu seriyi begendim.Yazarin dili akiciydi bana gore.Diger kitapta hangi kardesin hikayesi islenecek merak icindeyim ve en merak ettigim karakter suphesiz Zsadist.Oldukca guzel bir kitap tavsiye ederim.