Ve bütün yaptığım, her gün, sonunda bir gün biriyle
karşılaşacağımı hayal edip durmak. Ah, bir bilseydiniz, bu şekilde kaç
kez âşık olduğumu!..”
“Ama nasıl olur, peki kime?”
“Birine değil, bir ideale, hayal ettiğim kişiye."
Ve üzülecek, bir anlık güzelliğin böyle hızla, böyle geri dönülmez biçimde solmasına,önünüzde böyle yanıltıcı ve boşuna parlamış olmasına,hatta onu sevecek kadar vakit bulamamış olmanıza bile üzüleceksinizdir...