Elnarə

Elnarə
@Elnarall
Bazen kendine anlatamadığını,bir kitabın sayfasında bulursun
Evet.Hayat hiç de kolay değil.
Reklam
Çocukluğumda beni, "küçük" diye çağırırlardı. şimdi de "İhtiyar" diyorlar.
Herkesin dünyaya gelecek evi olur mu? Aman, ne bolluk! Herkes evlerde mi dünyaya gelir sanırsınız?
Gezmek, her an doğup ölmek gibidir. Belki de yolcu, bu değişen ufuklarla insan yaşamı arasında bir kıyaslama ya-pıyordu. Hayatta birçok şey bizden kaçmaktadır... Gölge, aydınlığı kovalar. İnsan bakar, koşar durmak ister, el uzatır ama geçenleri ya-kalayamaz. Her olay, bir yol kavşağı gibidir. İnsan birden kendini yaşlanmış bulur, her yer kararmıştır. Bizi sürükleyen hayatımızın ka-ra atı birden durur ve peçeli, bilinmeyen birinin atının gölgelerde süzülerek uzaklaştığını dehşetle görürüz.
Acı kader!Ancak insanların gözünden düşerek Tanrı katında yükselebilecekti...
Reklam