Bizler yaratılmış varlıkla olsak da aynı zamanda Tanrının elinde birer kuklaydık ve bilemediğimiz sebeplerle çizilmiş,aşamayacağımız bir sınırla çevrilmiştik.Nehre iyice sokulup ayaklarımızı suya değdirebilirdik ama suya dalıp akıntıya kendimizi bırakmamıza izin yoktu.