Öğrendiklerimi özümseyemediğim için şikâyet etmektense ruhumun,krallığımın peşinden koşmak bana çok iyi geliyor.Öğrendiklerimi özümseyememin sebebi,onları anlayamıyor olmam.Fakat anladığım zaman ruhum huzura kavuşacak.
Geleneğin dedigine bakılırsa her birimiz var oluşumuzun gerçek sebebini
ölmeden bir saniye önce anlarmışız, Cehennem ya da
Cennet işte o an doğarmış.
Cehennem, o kısacık anda geriye bakıp hayat denen
mucizeye anlam katma fırsatını kaçırmış olduğumuzu
anlamakmış. Cennet ise o an, "Hatalarım oldu, fakat hiç
korkaklık etmedim. Hayatımı yaşadım, ne yapmam gerekiyorsa yaptım,"diyebilmekmiş.