İnsanlara haykırdım: “Çarmıha gerilmek istiyorum!” Onlar da cevap verdi: “Neden senin kanın fışkırmalı başımızın üstüne?” Ben de dedim ki: “Sizi coşturmak için meczupları çarmıha germekten başka ne yapılabilir?”
“Senin gibi, ey Gece! Senin gibi, güçlü ve yüce, tahtım da yıkılmış tanrılar yığınının üstünde kurulu; önümden de, yüzüme bile bakamadan, sadece giysimin eteğini öpen günler geçip gider.”
–Bu kadar kötülük olduktan sonra dünya nasıl eski haline dönecek?(Sam)
+Biz neye tutunuyoruz Sam ?(Frodo)
–Dünyada hala iyilik olduğuna bay Frodo ve bu uğurda savaşılacağına.
~Yüzüklerin Efendisi,İki Kule~