–Bilim Tanrı'yı oynamaktır ve Tanrı her zaman centilmence oynamaz...
TEK GEZEGEN ,TEK MİLLET
–Geleceği paylaştığımızı unutmadığımız sürece,hayatta kalacağız...
(Bilim Tanrı'nın insanlığa lütfudur,şeytani ellere geçmediği sürece)
Ortaçağ'da bazı soylu kadınlar başkalarının yanında asla yemek yemezlermiş. Çiğnemekle açığa çıkan sözümona hayvanî zavallılığı başkalarına göstermemek niyetiyle şölen sofralarında kibarca oturur aç gözlerle kralı dinlerlermiş. Peki ya sonra? Sonra boş odalar. Elinde bir hindi budu, ısır ısırabildiğin kadar! Dirseğine doğru akan yağı umursamadan tıksırıncaya ye!