SatırArası | Eluna
Kelimeler bazen anlatır, bazen saklar. Ben ise satır aralarına düşenleri topluyorum. Okuduklarım, yazdıklarım ve sustuklarım burada.
 O zamanlar hayatımdan endişe ediyordum, evet, hatta korkudan tir tir titriyor, diz çöküp Tanrı'ya yalvarıyordum : Daha çok gencim, acı bana ,yaşamak istiyorum... Tanrı da bana ''Canın cehenneme "dedi ... "Sen de din uğruna can vereceksin güya. Hadi git o zaman, git yaşa !"...Yaşadığım hayatta bu şimdi.
-Seni seviyorum.
-Nerede?
-Ne?
-Göster bana.
-Göremiyorum. Dokunamıyorum. Hissedemiyorum. Duyabiliyorum.Bazı kelimeler duyabiliyorum ama bu basit kelimelerle bir şey yapamıyorum.
-Lütfen yapma bunu.
-Ne söylersen söyle çok geç . Bitti .