EliZz

EliZz
@Elzknbr
Edeb’in beni benden alıp sana getirir, Edep’sizliğin seni senden alıp bana getirir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların ne kadar kötü olduklarını görmek beni şaşırtmıyor, ama bu yüzden hiç utanmadıklarını görmek Beni hayrete düşürüyor..
Dünyanın sonu dedi tırtıl
Bu yeni bir başlangıç diye yanıtladı kelebek 🦋

EliZz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.·
120 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Meltem Soyugüzel
6.5/10 · 237 okunma
Bir sorunu hiçbir şekilde çözemiyorsan, O artık çözülmesi gereken bir sorun değil.. Kabul edilmesi gereken bir gerçektir.